måndag 29 mars 2010



Hej vänner!!

Först vill jag tacka er för era kommentarer, så roligt när ni skriver några rader:)
Nu när jag har jobbat helgen och idag så kan jag inte säga att inspirationen precis flödar här. Sen flyttade vi ju klockan i helgen också, så då brukar jag bli lite extra trött. Tar lite tid innan man har kommit in i sommartiden.
Jag köpte ju en bok på loppisen med blommor i, får se vad jag ska hitta på att göra med den. Tog i alla fall och gjorde två tavlor. Blev somrigt och fint, tycker jag:)

Jag har problem med bloggen så nu blir det inget mer:(
Kramilikram Susanne

3 kommentarer:

Cilla sa...

Hur gulligt och somrigt som hellst!! Jätte fina tavlor ;0)
Ang Ikea, dom flyttade Malmö varuhuset i höstas så nu har jag ca 1mil dit med bara motorväg, så det går på ett kick och komma dit..(både på ont & gott hihi)
ha det bäst!!
Kram Cilla

Tessie sa...

Tavlorna blev ju super fina!

Kram Torparfrun

Anonym sa...

Vilka vackra tavlor