onsdag 31 mars 2010

Tuff start den 1 april.....


Hallå!!

Nu går det med stormsteg mot påsken. Jag har inte speciellt mycket påsk här hemma, men lite får ju vara framme. Det bli köket som får mest påsk här hemma, det är ju där vi är mest i alla fall.
Sedan har jag gjort om lite på hyllan i köket, flyttar omkring massa saker jämnt;)




Dessa burkar köpte jag på min shopping runda igår:)

Helheten ser ni här.

Denna hängaren köpte jag med, har likadan klocka i köket, så den kunde jag inte bara låta vara.

Och sist men inte minst, en radio, vit såklart;) Piggar ju upp med lite musik när man städar eller lagar mat.

Nu ska jag berätta vad jag och min vän Barbro har för stora framtidsplaner:) Kanske inte så roligt för er men känns bra att berätta för många och så får man ännu mera press på sig! Jo, vi ska sluta röka i morgon, 1 april. Och detta är inget aprilskämt *S*
Antagligen kommer det bli riktigt jävligt men alltid lättare om man är två som kan kämpa ihop;)
Sen till det trevligare, som morot för detta, ska vi spara våra rökpengar. Slutet av varje månad ska vi shoppa upp pengarna som vi skulle rökt upp. DET SER JAG FRAM EMOT!!!

Nu ska jag snart bege mig till jobbet!!

En stor bamse kram till er alla och för era snälla kommentarer!!!!

KRAM Susanne

5 kommentarer:

Cilla sa...

Såå fint du gjort & pyntat!! Underbara bilder!!
Men så duktiga ni är som tagit beslut om rökstopp.. Här är en till som borde hänga på men motivationen är liksom inte på topp ;0)
Jag önskar er alla Lycka till & tänk på den trevliga shoppingen!!
Kram & ha det bäst/ Cilla

. sa...

Åh, så fint! Ja, ALLA bloggare ändrar visst alltid. Så även jag, hihi!

Lycka till med antirökkampanjen. Kan tänka mig att det blir goa pengar varje månad.

Kram Camilla

Vit som snö sa...

Vilka söta påskarrangemang! Och vi är visst många som flyttar om stup i ett:)
STORT lycka till i nikotinkampen!!!
Och sen vill jag önska dej en riktigt härlig påsk!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulligt du har pyntat till påsk.jag gilla oxå att ända och fixa och trixa här hemma.Ett STORT LYCKA TILL MED ATT SLUTA RÖKA.Ha en fin kväll Vårkram Rita ♥

Anonym sa...

Så söt bricka ha nu en trevlig påsk.