söndag 21 mars 2010

Frysta hallon


Hej!!

Hoppas alla har haft en skön helg! Och tack för era kommentarer, blir sååå glad!!!


Har ni läst på aftonbladet att ICA vill ha in alla frysta hallonpåsar från euroshopper? Man kunde visst få kräksjukan av dom....urk.... Jag äter alltid hallon i min yoghurt på morgonen. Vilka hallon tror ni jag precis hade köpt? Precis, euroshopper....suck....



Nu var det ju inga som helst problem att lämna tillbaka dom. Jag fick väl välja ett par andra hallon bara :)

Jag har planterat lite utanför dörren, blev så trött på allt visset och vill ha lite vår.


I dag dansar min dotter och medan hon gjorde det så övningskörde jag med min äldsta son. Herregud så roligt det är!!! I dag var han så duktig med, så jag sa att han fick ge sig ut bland trafiken:)
Han var dööö skraj men det gick såå bra!! ( Mamma stolt;)

Gubben min jobbar sent skift denna veckan, så han har gått på redan ikväll. Blir nog mycket data för min del då:)
Ha en skön kväll och en bra start på den nya veckan!

Kram Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag aldrig handlar varor av märket Euroshopper :-), håller tummarna för att du klarar dig från matförgiftning eller vad det nu var man skulle kunna drabbas av. Fint blomarrangemang.
Önskar dig en trevlig söndagkväll
Kram Susanne

Tessie sa...

Usch då det hade jag helt missat. Jag gjorde av med en sådan påse hallon i veckan som var. Har dock inte blivit sjuk *tur*....
Jag precis som du äter hallon till frukost.

Ha en härlig söndag kväll!

Kram Torparfrun

Fröken Fräken sa...

Usch, kräksjuka vill man ju inte ens höra talas om! Åh, har ni så varmt att ni kan ha bloomor ute? Här är det fortfarande nedåt -20 om nätterna.. jag får väl satsa på plastblommor...

Tigris Predikantan sa...

Vilken tur du hade att hallonen inte redan hamnat i din mage*ler*! Fin dekoration!
:)