fredag 3 september 2010

Äntligen fredag


Hej!

Fredag och helgen framför sig! Härligt! Tyvärr så måste jag gå in och jobba i morgon en sväng och sen jobbar jag hela söndagen. Så för min del är det inte så mycket att se fram emot:( men jag ska hinna med lite loppisar imorgon och det är kul!

Jag har plockat lite hortensia blommor och gjort mig en krans, hoppas att denna håller sig fin även när den har torkat.

Blommorna är så stora och mäktiga och nu börjar dom gå mot det rosa hållet, mycket vackra!
Hängde några upp och ner på tork med.



Ha nu en underbart härlig helg!!!

Tack för alla goa kommentarer, jag tycker det är hur kul som helst att läsa dom:)

Kram Susanne





4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad söt krans du har fixat .Bara så öt.Älskar hortensia när den går åt det rosa hållet.Vad tror du om att spraya lite hårspray på innan den torkat helt.Gör man ju med rosor om man vill spara och det funkar ju kanon.Men testa på en kvist du inte är rädd om då....Bara ett tips för den var ju så söt.Ha en mysig kväll Kram Rita ♥

Malin sa...

Hej!

Vist är det lite trist när man måste jobba på helgen, men det blir alltid kul när man kommer dit tycker jag. Min helg går också i jobbets täcken, delad tur desutom. Men på söndag har jag lyckats byta så jag får gå heldag, så det är bra.

Må så gott!

Kram Malin

Malin sa...

Kransen var ju underbar! Hoppas den håller så du kan njuta av den även senare i höst och vinter =)

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du får en bra helg, trots att du måste jobba. Kransen blev väldigt fin liksom ditt hobbyrum. Skönt att ha ett rum och ha sina saker i.
Kram Ullis