lördag 18 september 2010


God kväll!

Tack för era snälla kommentarer , ja jag har fått sovit rätt bra, slapp i alla fall gå upp av att klockan ringde;)

Dottern min har varit i skogen med sin mormor och morfar och letat svamp. Hon tycker det är super duper kul att plocka svamp, som sin mamma, fast jag sällan kommer iväg....
Här är en liten del av skörden.



Jag har plockat in trädgårdsmöblerna och alla sommarblommorna. Här är verkligen höst nu! Så det var lika bra, kommer inte sitta i dom mer nu ändå.

Detta lilla skåp har min son gjort i träslöjden. Han är en hejare på det ämnet:)

Jag satte i denna knoppen bara, så fint det är! Stolt mamma som sitter här;)
Perfekt att ha en liten del av mina kryddor i det!




Visst är det fint? :)

Nu ska jag mysa framför TV:n och äta massa osunt.....

Kram Susanne

7 kommentarer:

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh vad fina vi har också plockat massa

Rosor och Pioner sa...

Plockade lite kantareller igår, skönt att gå i skogen och leta svamp. Fint skåp sonen gjort, duktig han är.
Trevlig kväll

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad gott med massa svamp.Ååååå vilket fint skåp¨sonen har gjort.Önskar dej en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Dessie sa...

Oh va gott med svamp.
Vilken duktig kille du har som bygger dig så fina saker.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram Dessie

Anonym sa...

Är det lilla D som är så duktig och har "det" i händerna, det blir nog en finsnickare av honom. Ha en bra vecka Kram Ulle

Gårdsromantik sa...

Så mycket go svamp och vilket vackert skåp - du har flitiga och duktiga barn :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Malin sa...

Hej!

Så gott med kantareller! Vi var en sväng hos min mormor & morfar i går och då fick vi hittat en hel hög vi också. Stora var dom med =)
Vilken super kille du har! Helt underbar skåp, kanske blir han möbelsnickare =) Knoppen gillar jag skarpt också.

Ha det så gott!
Kram Malin