tisdag 21 september 2010

Yr höna


Hej hopp!

Äntligen skiner solen! Tänk vad det gör på humöret och energin:)
I kväll är det dags för buggen igen:) Det är bara så skoj men jag har ett stort problem:( Jag blir så yr i skallen. Jag ska gå idag och se hur det funkar, sist så såg jag stjärnor :(
Fått tips om att fästa blicken på något, jag är rädd att det inte hjälper men ska göra ett försök. Någon som har något annat tips??

Nog om en yr höna! Ni undrade var jag hade köpt mina gardiner i förra inlägget. Jag har köpt dom i en tyg affär här i byn, men jag vet att dom finns på många ställen, så ni får ut och leta:)


Så här ser det ut just nu i ett hörne i köket. Nu är det bara en lucka kvar att måla av överskåpen. Blir så nöjd:)))
Sen är då frågan om man ska våga måla dom där nere också eller om vi ska vänta. Tänker nu på Molly och vad en liten valp kan hitta på.
Men mitt mål var att få färdigt till 1 advent, så jag tror vi chansar;)

Kram Susanne



6 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Det här hörnet är väldigt vackert. Fina glasburkar och fint överhuvudtaget.
Kramen

Fröken Fräken sa...

Vilken lyxig känsla med glasburkar på fot!
Tyvärr har jag nog inga tips mot yrsel, jag gissar att det är en vanesak som man måste träna upp - tänk på konståkarna som gör värsta piruetterna på isen.. hjälp alltså!

Hem ljuva hem sa...

Jättefina glasburkar du har hittat, fint när de får stå framme och visa innehållet. Härliga gardiner du köpt, passar jättefint i ditt fina rum.
Kram Anneli

Malin sa...

Hej!
Så kul att du kikar in hos mig =) Alltid roligt med några rader från dig. Så fint med glas burkarna, och skåpet med dubbel dörrar, så fint. Har du målat och fixat själv?

Yr hörnor har ja inget tips om...
Vet bara att dom som har "öron kristaller" ligger och slänger sig bakåt och föster blicken på olika saker. Men det är väl inte alls samma sak. Hoppas det går bra med buggen!

Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint hörne med glasburkar.Bara så fint när man ser innehållet i.Hoppas att du kan fortsätta din bug.För det är ju bara så skoj.Håller tummar och tår.Ha en skön kväll rara du Kram rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad jag älskar dessa "glasurnor" på fot, kan inte låta bli att köpa när jag hittar ;o)
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS