tisdag 14 september 2010


Hej!

Tack för tipsen om mina köksskåp, vi får fortsätta att fundera på vilket vi ska göra. Ingen brådska, här är många luckor kvar att måla först.

Idag blir det pyssel bilder, har varit ledig idag och varit rätt trött. Är ju så när man är "små barns förälder" hahaha. Så då passade det bra att pyssla tyckte jag:)

Det är rätt avkopplande att pyssla och bara sitta i sina egna tankar.


Lite fler frö påsar blev det.....

Gjorde Molly`s hundmats burk lite roligare

Jag springer ju in och ut rätt mycket nu när Molly ska bli rumsren. Såg att det var några stackars rosor kvar, så dom tog jag och hängde upp och ned för torkning.


Nu ska jag snart iväg på bugg kursen igen:)) och i morgon ska jag och mina jobbarkompisar iväg på en heldag och ha det såååå skönt:)

Mer berättar jag i morgon...

Kram Susanne









6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Va skoj med lite pyssel .Mysigt.Va skoj redan buggkurs vad skoj.Sedan blir det bort med jobbet i morron.Vilken härlig vecka!!!!!Ha det gott Kram Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Mysigt med pysslande i hösttider!
Jättefint har du gjort!
Ha en fin kväll!
Kram Agnetha

Hem ljuva hem sa...

Så fina pyssel du gjort, kul att pyssla inne nu när det blivit sämre väder ute. Ska också ha en pysseldag snart men nu är det många möten som ska gås på första. Gillar ljusen och de fina fröpåsarna..får man sno dina fina ideer?
Önskakr dig en skön kväll och en härlig morgondag..
Kram Anneli

Lantligt i stan sa...

Så fint du pysslat! Men vilken sötnos i föregående inlägg! Förstår att det blir si och så med sömnen. Vår Darling här hemma har blivit ett halvår och rumsren, vilken lycka! Fint har hon minsann fått till maten, här har vi bara en säck. Inte fullt så inspirerande. Hoppas du får sova i natt och att du hade trevlig på buggkursen!
Kram Anki

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Tack Susanne, för dina ord! Lena är helt underbar på att göra fina saker! Du kommer bli så nöjd med dina!

Kramar Elin

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint du gjort!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/LenaS