söndag 19 september 2010


Hejsan!

Då var det redan söndag :( Varför går helgerna alltid så fort?? Tur att jag är ledig i morgon med:)
Nu är mitt skrivbord färdig målat, nöjd:) Kommer ni ihåg hur det såg ut innan?? Inte det , nähä, Då får jag väl visa en före bild då;)

Före:
och efter:

Tänk vad denna underbara färg kan göra:)))



Ni har väl varit och röstat nu?? Annars är det väääldigt bråttom. Skönt att det är över, är en aning trött på allt tjöt och debatter och reklam om detta! Så nu ska jag inte heller säga ett ord om detta mer *S*

Jag avslutar detta lite korta inlägg med två älsklingar jag har! Min dotter och min lilla Molly, eller snarare min dotters Molly...Grrr......AVIS :(
Jag har väldigt många älsklingar, men ska bevara er så ni slipper se alla *S*



Ha nu en sköööön kväll!!!!

KRAM

Susanne

12 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Hej Susanne!
Bordet blev ursnyggt! Mycket bättre än tidigare! Tänk vad lite vit färg kan göra =)

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

Hannis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannis sa...

Jag busvisslar här!
Så jäkla snyggt!

Och vilka fina älsklingar du har=))
Kan väl erkänna att jag också blir lite avis när det gäller den söta valpen!

Kram Hannis

Graadskan sa...

Vilket fint skrivbord! Bra jobbat!

Men jösses vilken liten goding! Förstår att du är avis... Men jag antar att du kan gosa lite med Molly också?!?
Jag gosar också med Molly, min dotter... Hihi!

Kram Camilla

Ett Vitare Hem sa...

Wow så himla snyggt det blev!
Ha en fin vecka vännen!
Kramis/LenaS

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket fint foto på dottern och Molly, barn och djur hör allt ihop. Det syns att hon är väldigt förtjust i Molly. Ditt skrivbord blev så fint vitt, snyggt att du hängt tyget i bara ena änden. Såg jättepiffigt ut.
Här är det lite valvaka varvat med bloggning nu.
varm kram
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vad fint skrivbordet blev!

Vad söta de är din dotter o lilla Molly:)

Kraam Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vad snyggt ditt skrivbord blev.Kanon♥ Vad söta dom är din dotter och Molly.Ha en skön start på nya veckan Kram Rita ♥

Rosor och Pioner sa...

Såååå snyggt det blev!!!
Vilka små sötnosar både Molly och dottern.
Ha en bra vecka
Kramen

Anneli sa...

Hejsan.

Mycket snyggt!

Tänk vad lite vit färg kan göra underverk.

Ha en bra dag,
Kram Anneli.

Huset vid ån sa...

Hallå vännen!
Vilken skillnad det blev på skrivbordet, superfint med vit färg.....

Hoppas att du får en fin höstvecka!
Kram T

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint det blev när du målat det!
Och snyggt stylat också...
Kram
MArie