torsdag 16 september 2010


Hej!!!

Vilket väder....regn, blåst, sol om vartannat. Burr riktig höst!

Nu ska jag visa vad jag köpte på loppis sist jag var iväg. Denna duken för hela 5 kronor! Jag gillade den med både blått och rött, för det är precis vad jag brukar ha i mitt kök.

Sen så hittade jag en sekretär i somras, den ser ut så här:

Jag letar efter fina knoppar som jag ska ha istället för dom som är. Måste ju säga att det var en fördel att den redan var vit:)
Hon skulle ha 150 kronor för den men jag gick och tittade och tittade på den, sen sa hon, du får den för 100 kronor:)

Visar min senaste lilla kruka jag inte kunde motstå med sina hjärtan. Hmm kan undra när det tar stopp med kruk köp, kudd köp, m.m För inte behöver man fler men ändå så älskar man dom och kan inte vara utan ;)

Kramelikram Susanne

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fin duk.Snyggt med gammeldags.Nej det skulle nog vara tråkigt att inte köpa något nytt .Ja kuddar dukar blommor.Ja alltid finns det något man vill ha!!!!!Tack för din gulliga kommentar hos mej den värmde.Ha en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Söt duk.

Rosor och Pioner sa...

Fin duk, påminner om ett landskapsbroderi som jag tyvärr tappade bort i skrivandets stund. Finns inget roligare än att gå och små handla och alltid finns det något man vill ha. Sekretären är fin den också och ett bra pris på den var det.
Kramen

Norregård sa...

Kikar in och önskar en Trevlig Helg;o)
Kram Malin

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker duk tänk att de som regel är så billiga triots jobbet som ligger bakom, älskar att fynda dukar ;o)
Ha en riktigt fin helg!
Kramis/LenaS