tisdag 7 september 2010


Hej!

I dag så känner jag mig bara så glad! Konstigt hur man kan känna sig så olika. Inte för att det har hänt något särskilt men du vet man vill bara skratta hela tiden:)

Fast nu börjar det nog gå över till nervöst skratt, för jag ska snart iväg på buggkurs. Jag har aldrig dansat bugg, men det verkar vara väldigt kul.
Rapport kommer om jag överlever detta;)

I helgen var jag på loppis, denna gången kom jag över en jordglob, blek och lite sliten :)

Tänker nog måla foten vit och shabba den lite.

Sen hittade jag denna tavla för 20 kr, älskar ramen. Nu är det gamla präster och en kyrka under glaset men det ska bort.

Vad tycker ni, ska jag måla ramen vit? Syns lite dåligt men nu är den både guld och svart. Sen tycker jag om upplägget med prästerna runt kyrkan, man kanske kunde byta ut bilderna till något annat, eller vad tycker ni?

Sen blir det ett foto på min Rufsi, som är deppig efter sin kompis Bella:(
Hon vill inte mycket, äter inget vidare och allmänt nere.
Tur att lilla valpen Molly kommer på lördag:)

Fast hon ser rätt glad ut på bild:)

Tackar så mycket för era kommentarer, dom värmer HELA kroppen!!!!!!!

Kram Susanne

9 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Åhh vad kul med buggkurs, jag ser fram emot rapporter från buggkursen. Lycka till.
Stackars Rufsi, hoppas hon blir gladare när lilla valpen kommer.
Kramen

Anonym sa...

Lycka till med buggen.
Tyckte jag hörde fler hemtjänstperonal som skulle dit. Ha det gott.
Kram Barbro

Lantligt i stan sa...

Vilken sötnos Rufsi är! Förstår att hon saknar sin kompis, men snart får hon ju sällskap av nya valpen. Spännande med buggkursen! Fint med jordgloben och tavlan. Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Anki

hemma hos lilla mej sa...

Lycka till med buggkursen.Ska bli spännande att höra vad du tycker.Jag bara ÄLSKAR det.Bra om man gillar musik och dans för det är himla motion med.Vad fin jordglob och tavla.Men vilken sötnos Rufsi är.Ha en härlig kväll Kram Rita ♥

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Saknar takt och skulle nog bara åstakomma fler skrtatt om jag gav mig på det... eller tårar!
*ler*

Kram Mimmi

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas buggkursen gick bra och härliga fynd du gjort!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Elsa och Helena sa...

Så fina fynd du gjort...svårt att säga om tavelramen men svart är ju fint att bryta av mot det vita:)

KRAM Helena

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vilka fina fynd! Jag tycker du ska behålla tavlan precis som den är;)

Förstår att Rufsi saknar Bella, vad bra att valpen kommer på lördag:)

Ser fram emot en rapport om hur det gick på buggkursen;)

Kraam Jenny

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
vad roligt o spännande med buggkurs, jag gick för 100 år sen....Fniss! Det var jättekul!

Din tavla tycker jag var jättefin som den är!
Lycka till på Buggen! Kram Therese