onsdag 8 september 2010


Hejsan!

Nu, NU är jag ledig!!! Så underbart skönt:) Har jobbat nio dagar av tio, så nu ligger jag efter med mycket här hemma.
Jag avslutade min dag med en loppis, så glad jag blev, hittade ett skrivbord som jag så länge har velat ha:))


Nu är det grön turkos, rätt skön färg men det blir nog vitt. Rätt fula "knoppar" som jag ska byta ut med.
Sen hittade jag ett plåtställ med, ska bli använt när det blir pepparkaksbak:)

Ni ser väl stället och inte all annan röra som är bakom? *S*

Vi har även varit iväg och pussat lite på Molly (valpen), så kul att det äntligen börjar närma sig avhämtning.
Nu hoppas jag att jag har fullt med energi i morgon, så jag får mycket gjort! Så kan jag ta det lugnare på fredag;)

Kram Susanne

9 kommentarer:

Anonym sa...

Var rädd om dig och ta det lugnt kompis.
Kram Barbro
Ps. Det var ett klipp du gjorde. DS.

Nyanser av vitt sa...

Vilket fynd. Jättefint skrivits. Ha en skön ledig dag och sov gott
Kram Agneta

Hannis sa...

Jag ser med spänning fram emot att Molly ska synas på bloggen!!Så mysigt.

Men shit, vilket fynd med skrivbordet!
Snyggt kommer det att bli när du fixat klart.

Kramen Hannis

hemma hos lilla mej sa...

Vilket klipp du har gjort.Jättefina saker.Kommer bli så fint när du fixat klart .Ha en fin dag vännen Kram Rita ♥

Rosor och Pioner sa...

Snyggt skrivbord du fyndat.
Ha en bra dag och njut av ledigheten
Kramen

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint skrivbord, och det var en vacker turkos färg. Skulle nog passa väldigt bra i ett vitt ljust rum, men jag vet här målas det mesta vitt också. Bra ställning, där kan du torka svamp också.
Och så roligt och få hem valpen snart.
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Men åh vilket fint skrivbord du fick fatt i!!'
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Tack för dina rara ord inne hos mig, du är så gullig....

Vilket fint skrivbord, kommer ju bli jättefint. Och vad bra med en ställning till plåtarna det är nånting jag saknar här hemma.

Må så gott! Kram T

Lauras gård sa...

Vilket vackert skrivbord. Jag hade nog också målat om det vitt eller grått. Men handtagen hade jag behållt. Vad är det för ny liten valp ni ska skaffa? Finns det något gosigare än en len valpmage och hur gottt luktar de inte? Nästan godare än bebisar:) Kram Stina