onsdag 29 september 2010


Hej hopp!

Nu ligger pysslandet nere för tillfället, tiden räcker inte till. I morgon är jag ledig och här MÅSTE städas:(
När man har en valp som kissar precis överallt så är det verkligen nödvändigt! Jag springer som en jojo ut och in men konstigt nog så kissas det inne ändå....hmmm......men charmig och go är hon så jag blir tok kär:)))






Vad är det med dessa kannor??? Jag älskar dom, alla sorter och modeller. Jag fastnar nästan alltid för någon, denna är det sista fyndet. Tyckte den var så fin och passar så bra ihop med mina röda tallrikar.

Jag är nog lite fåordig just nu, men måste passa valpen ju. Har lite svårt att hinna med att kommentera hos er med:( men ska göra så gott jag kan;)

Kram Susanne

7 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Det är ju roligt och mysigt med att ha hund men det finns ju vissa stadier då de kräver en hel del sanitära underhållsarbeten liksom.. men till slut lär de sig ju! Så då kan du ägna dig åt att hitta fler fina kannor!

Jenny sa...

Hej Susanne!
Åh vilken fin kanna (jag är ju väldigt förtjust i måttkannor;))

Det låter lite som att ha hand om en baby när man har hundvalp:)

Kraam Jenny

STENLYCKA sa...

Förstår att du har fullt upp med en liten valp.
Vilka fina kannor passar ihop med tallrikar och monogrammet på handduken.
Ha det så gott!
Kram Raina

Hannis sa...

Kan tänka mig att det tar tid med valp i huset!
Spring med trasa mest hela tiden=))
Men det är det värt!

Vad fint det var i hyllan med lite röda nyanser!

Kram Hannis

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint du har på din tallrikshylla!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Stina sa...

Kannor är fina och kan ju användas till så mycket.:-) Kram Stina

Huset vid ån sa...

Så fint du har det på hyllan, ser att vi har likadana tallrikar o handduk.....Fniss!

Jag förstår att det är mycket jobb för dig/er nu när valpen är liten, jag kommer ihåg när bägge mina vovvar var valpar! Men det blir bättre.....Fniss!

Kul att du ville vara med på min utlottning också.....Kram Therese