lördag 4 september 2010


Hej!

Vilket underbart väder vi har haft idag:) Vi har äntligen fått målat det sista på huset idag, så skönt.
Jag har fixat lite ute i trädgården och planterat lite ljung i krukorna. Sen har jag varit på en massa olika loppisar, hittade lite små saker men inget sådär, wow.

Pysslade en frö påse härom dagen, hade lite vallmo frön som jag behövde lägga på ett bra ställe. Då kom iden om att göra denna.


Sen hade jag lite lavendel blommor, så jag gjorde en mini krans också.

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Susanne



7 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Du underbara tokgoa Människa!! Om du visste hur mycket du ger mig av dina vackra ord!!

EN DAG Susanne... ska vi kramas på riktigt du och jag ;)

Trevlig fortsatt helg min vän

STENLYCKA sa...

Underbar liten fröpåse! Du har fantasi!!!!
Önskar dig en fin söndag!
Kram Raina

Hannis sa...

Såna små påsar skulle jag kunna ha som bara prydnad.
Vilken bra idé!
Låter som en skön pysseldag.
Här skiner solen nu och energin vaknar på en gång=))

Kram Hannis

Rosor och Pioner sa...

Vilka söta fröpåsar, annat melittafilter som jag använder. Du är så duktig på att pyssla.
Ha en bra söndag
Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Så fina kransar du gör....Hoppas att du får en skööön o vacker söndag vännen! Kram Therese

Lilla Lycksta sa...

Så ljuvlig liten fröpåse du gjort. Krans av lavendel ljuvligt. Ha en jättefin söndagkväll.

Kramar Camilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken söt liten påse du gjort!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS