onsdag 22 september 2010



Hejsan!

Åhh my god vad skoj jag hade på buggen igår:) Jag blev inte yr, yes så nu kan jag fortsätta:) Efter buggandet så kan jag säga att jag var "hög" och bara så lycklig! Vilken känsla man får i kroppen :))

Jag säger bara, ni som inte har testat gör det!!


Plommonen är så söta och goda nu. Jag har inget eget träd men jag hade fördelen att få plocka hos en brukare jag går till i hemtjänsten:) Sånt är uppskattat!

Efter jobbet åkte jag in en snabbis på loppis, hittade inget särskilt men denna zinkbaljan hittade jag:) Inte i bästa skick men nog så charmig:)



Så då var jag ju tvungen att åka och köpa lite blommor, eller hur? Ja jag tänkte väl att ni höll med;) *S*

Nu har jag cykalt på min spinning cykel, 1 mil blev det. Nu väntar duschen och idol:)
Ha nu en skön kväll och stora kramen till er från lilla mig!

Susanne

6 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Håller absolut med om blommorna!
Men vilken hurtbulle du är!
Känner mig som en segpropp i kroppen efter veckor med förkylnning och nu sista dagarnas sängläge...
Får ta tag i träningen när kroppen känns pigg igen!
Dans är inte min grej... har en tendens att föra vid de tillfällen jag dansar...
En rest från när man skulle dansa i skolan och jag ALLTID fick vara "kille" pga min längd...
Å så saknar jag väl takt...*ler*

Varm kram Mimmi

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Oj vilken balja så vackra blommor.

STENLYCKA sa...

Låter så trevligt med buggen. Skulle också vilja lära mig. Jag har en väninna som gick på en kurs för några år sedan och där gick det så våldsamt till, så hon hamnade på akuten. Hennes partner tappade henne och hon åkt in i ett piano och knäckte flera revben. Så var på din vakt!
Vilken underbar zinkbalja med så mycket vackra höstblommor.Underbart!!!
Kram och ha en bra dag imorgon!
Raina

Ett Vitare Hem sa...

Vad fint du gjort i zinkbaljan och så kul att du fastnat i buggen ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Malin sa...

Hej!

En sån underbar zinkbalja! Planteringen blev ju hur bar som helst också. Klart att du skulle fixa fint i ditt fynd. Mysigt med plommonen, vist blir man glad när man får lite uppskattning av sina vård tagare =)
Härligt att det gick bra att bugga, du är verkligen i farten nu med spinning och allt. Känner mig lite som en soffpotatis hihi... Kanske är det dags att damma av den gammla cross trainen som står och skämms i källaren... Det tål att funderas över.

Kram på Dig!
Malin

Rosor och Pioner sa...

Klart du var tvungen att köpa blommor till DEN vackra zinkbaljan, inget att fundera över och snyggt blev det.
Ja, jag har shabbat asken också, görkul, nu blir allt målat och nästan allt shabbat.
En liten fråga...bästa sättet att texta på föremål, hur gör man lättast?
Säg bara inte att jag skall texta på frihand, skriver som en kråk.
Ha en skön kväll
Kramen