torsdag 30 september 2010


Hejsan!

Skönt att vara ledig idag, tyvärr så går jag på fredag eftermiddag och jobbar hela helgen:( Jag har fått städat och fått bort alla kisse fläckar, det är skönt! Men det kommer snart nya igen*S*

Målat några kvistar av trollhasseln vita, och hängt lite på dom. Kan nog bli fint nu när julen kommer och hänga lite juliga saker på.

Vädret är så härligt så jag har varit och grejat lite i trädgården och varit på promenad med lilla Molly.
Hon vill bara vara ute hela tiden.............lite jobbigt då man har massor att göra inne.


Ha en bra kväll!

Kram Susanne

7 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Åhh... vad söt hon här, mitt hjärta blir alldeles varmt.När man ser en sådan liten godig då vill jag ha hund igen. Vi hade en liten mörkbrun pudel för många år sedan men efter att vi fick avliva honom så har vi inte skaffat någon ny. Jag och min man har jobbat och varit borta mycket och då har det inte känns rätt mot hunden. Kanske får vi skaffa en liten när vi blir pensionärer.
Vad fint det var med de målade hasselgrenarna. Tack för tipset!
Kram och ha en bra kväll!
Raina

Hem ljuva hem sa...

Tack för dun goa kommentar, jag blev inspirerad till att göra tavlor när jag såg sina för några dagar sen. Har inte pysslat så mycket sen barnen var små men nu ska jag ta upp det igen. Tänkte göra lite julklappar också, jul att ge bort det man själv gjort.
Din gren blev jättefin vit, smart ide till jul. Likaså din tallrikshylla med röd porslin. Oj, nu börjar jag också längta till jul..:-)
Din lilla vovve är ju bara så otroligt söt, men lite jobbigt innan de blir rumsresa..men det kommer.
Ha en skön kväll
Kram Anneli

Lilla hjärtat sa...

Det kommer bli jättefint med lite julpynt sen....
Så söt hon är lilla Molly!
Ha en fin helg
Kram A-K

Nyanser av vitt sa...

Så söt hon är men hon får sluta att kissa inne :0)
ha en fin helg fast du jobbar
kram Agneta

Rosor och Pioner sa...

önskar dig en trevlig helg trots arbete.
Kramen

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad söt hon är din lilla Molly.Ha en mysig fredag fast du jobbar.Kram Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Vilken söt liten Molly!!!!
Ja men visst får du sno idén, det går alldeles utmärkt.
Ha en fin helg.
Kram Agnetha