fredag 17 september 2010

Fredagsmys


Hejsan!

Äntligen fredag igen och jag är ledig i dagarna tre, jippi!!!
Som vanligt har jag planer vad jag ska göra men får se vad som blir gjort, måste ta det lugnt också. Jag har ju haft en rätt tuff vecka med min baby Molly :) I natt väckte hon mig kl 3:35 med massa slickandes i ansiktet :) Äckligt tidigt men ack så mysigt;) Så sova är prioritet 1 denna helgen:)

Måste visa min kornett blomma som jag köpte i våras, den är så fin och har så mycket blommor.

Jag är väldigt svag för just blå blommor......

Kärleksörten blommar för fullt nu, så då får man passa på att plocka in lite med. Den är ju såå tacksam att ha som snittblomma!

Nu ska jag sluta tjöta och så ska jag önska er en riktigt skön kväll!!!!!



Jag har hällt upp ett glas vitt, och ska tända MÅNGA ljus ikväll. Här ska mysas som tusan :)

Stora kramen till er ALLA!

Susanne








4 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

En kram till dig med och önskar dig en riktigt trevlig helg.
Ge Molly en kram också.

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Mys på och sov gott! *ler*
Varma kramar Mimmi

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas du fick sova i natt!
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

Jenny sa...

Hej Susanne!
Hoppas inte lilla Molly väckte dig allt för tidigt imorse:)

Vilka vackra blommor!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kraam Jenny