fredag 10 september 2010

Fredag igen...


Hejsan!

Trist väder har vi idag, men det blir till att tända många ljus ikväll och mysa:)

I dag mår jag inte bra :( Jag har något skumt på G. När jag vaknade i morse så hade jag jätte ont på halsen, ungefär som en sträckning. Trycker jag där så gör det svin ont. Samtidigt så är jag öm i en tand. Kanske jag har bitit ihop tänderna hårt inatt?! Känner mig även väldigt trött i kroppen, men kanske är sviterna efter storstädningen igår.

Får se vad det blir av detta....... Nog om det!

Igår fick jag ett paket på posten:) Ett efterlängtat sådant.

Det var från LenaS med bloggen ett vitare hem Jag hade beställt lite av henne, hon är super duktig och gör så fina saker.

En kotte :)

Och en madonna....


Fina va???
Tack snälla LenaS för dessa!

Nu får ni ha en riktigt skön fredag med mycket mys!
Kram Susanne

10 kommentarer:

Lauras gård sa...

Jag har också en kotte och madonna från Lena. Kotten är så underbar! Krya på dig! Kram Stina

Vita små hjärtan sa...

Så fina!!! Jag har både kottar o Madonnor från goa Lena!!!
Krya på dig o ha en mysig helg.
Kram Agnetha

Jenny sa...

Hej Susanne,
Vad tråkigt att du blivit sjuk så här till helgen..hoppas du kryar på dig!"

Vilkas fina saker du köpt av Lena, visst är hon duktig! :)

Ha en bra helg,

Kraam Jenny

Ett Vitare Hem sa...

Tack snälla du för dina snälla ord och tack för att du beställde dem!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Rosor och Pioner sa...

Snyggt. Skall kika in på den sidan.
Krya på dig och ha en trevlig helg.
Kramen

hemma hos lilla mej sa...

Vad snyggt .Ja hon är duktig LenaKrya på dej rara du,Ska tända massa med ljus här och krypa ner under filten och bara mysa ♥ Önskar dej en mysig kväll Kram Rita ♥

Norregård sa...

Hej!!
Hon är ju så duktig Lena!!

Krya på Dig;o)
Kramis Malin

Lantligt i stan sa...

Vilka fina saker du beställt hos Lena! Både kotten och madonnan var supervackra. Hoppas du känner dig piggare!
Kram Anki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan.
Hoppas inte du blev sjuk eller det är en tand som krånglar. Jättefina saker från Lena, hon är så himla duktig. Både kotten och madonnan är jättefina.
Ha en bra söndag
Kramar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Åh hon gör så fina saker och vi ska delta på samma julmarknad i november. Vi ska till söta Violan.
Hoppas det halsonda går bort fort
Kram Agneta