söndag 26 september 2010

Bravo!!


Hej!

Jag måste säga mina kära vänner att ni gissar förbannat bra:)))
Jag har äntligen fått min efter längtade stege!



Loppisen idag var trist, men det är ju det som är det roliga med loppisar, att man vet aldrig när guldklimparna dyker upp:)

Annars har jag pysslat hela dagen, gjort tavlor, sytt kuddar m.m , men det visar jag i morgon.

Nu kommer dagens fråga till er! Ska jag måla stegen vit eller ska den få behålla sin slitna gråa ton????

Kram Susanne



7 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Låter som om du har haft en underbar dag!
Och stegen är underbar!
Om du tröttnar kan du bara fälla ihop den och skicka iväg den till mig! *ler*
Go söndagkväll!
Kram Mimmi

Nettan sa...

Snygg snygg. Jag tror nästan bland allt vitt som alla numera har så tror jag att jag tycker att du ska låta den vara som den är. Den ÄR fin som den är!!

Ha en bra söndagkväll :-))

Norregård sa...

Hej!
Hade inte målat stegen;o) Den är så fin som den är!!

Kram Malin

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fin! Hade nog kanske låtit den vara, jag målade min vit men den var målad i en uppsjö av färger innan, men hade den varit omålad hade den fått vara ;o)
Ha en riktigt härlig vecka som kommer!
Kram/LenaS

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis vilket fynd!! Såna fina stegar hittar man inte ofta, eller aldrig. Jag skulle köpa direkt om jag hittade en sån, skulle inte måla den direkt. Känn in hur du trivs med den precis som den är.
Varm kram
AnnaMaria

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Snyggt du gjort,vill själv ha en stege fast en som är lutad mot väggen i badrummet.

Hem ljuva hem sa...

Grattis till din stege, har själv en likadan men den får vila ute i förrådet nu under vintern tills nästa sommar då den ska ut igen. Har tyvärr inte plats till den här inne. Jag tycker du ska bevara stegen som den är, synd att måla den då den är vacker som den är. Min har blivit ännu gråare eftersom den stått ute i sommar.
Kram Anneli