måndag 20 september 2010


Hej!

Oj vad skoj att ni tyckte skrivbordet blev fint :) Jag är också super nöjd!

Idag har jag varit ledig och jag kan säga att idag har jag fått sovit ut, gud så skönt! Vaknade 10,30. Men varit uppe i två omgångar så det var ingen sömn i sträck men ändå!!! Så gött :))

Annars har det inte blivit så mycket gjort idag, mer en det gamla vanliga plockandet och tvättande.


Nu ska jag hjälpa min mamma och klä om några stolar. Ha nu en riktigt skön kväll och tack snälla för era goa kommentarer, jag blir så GLAD :)

Kram Susanne

3 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Du vet väl att det är våran lott här i livet...att plocka och städa, åtmindstone känns det så ibland.
Fastnade för dina gardiner, så snygga...inköpta vart?
Ha en bra fortsättning på dagen.
Kramen

hemma hos lilla mej sa...

Vad skönt att du ändå fick känna dej ursövd.Jag så är ju livet att fixa och greja.Vilka underbart läckra gardiner .Bara så snygga.Får jag oxå fråga var du hittat dom?????ja dom var så snygga.Ha en skön kväll rara du Kram Rita ♥

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Attans så snyggt du fixat!
Gillade också dina gardiner och skrivbordet var hur fint som helst!
Stolsdynan var också superfin!!!

Kram Mimmi