onsdag 15 september 2010

Helt utvilad!


Hallå!

Vilken dag jag har haft idag:)

Jo nu ska jag berätta vad jag har gjort idag. Jag och alla mina arbetskamrater har varit iväg på Varbergs kurort.
Vi var där redan kl: 9 och då fick vi kaffe och fralla. Sen anmälde jag mig för att vara med på vatten gymnastik, har ni gjort det någon gång? Jag kan säga att det är inte det enklaste *S* Man har väldigt enkelt för att flyta upp och inte alls ha fötterna på botten.
Men efter att sugit in naveln ordentligt så hållningen blev bra så gick det bättre:)


Bild lånad från nätet

Sen efter det var det dags att få oljemassage :) Jag blev masserad över hela kroppen med varm olja, så skönt!
Sen fick jag ligga i ett kar med hett saltvatten och bara vara.....


Bild lånad från nätet

Sen var det dags för mat, ja jag var så hungrig så jag trodde jag skulle dö om jag inte fick mat snart*S*
Jag gick även till gymmet dom har där och tränade en stund, sen var det dags för fler bad.


Bild lånad från nätet

Bubbelpool och ångbastu, var mina favoriter. Innan vi skulle ge oss av hemåt så gick jag en strandpromenad. Åhh vad jag känner mig skön och utvilad i kroppen, härlig känsla!

Vi var hemma igen vid 18 tiden och jag måste erkänna att jag längtade sjukt mycket efter denna varelse:)

Min lilla snutta :)

Tack för ni tittar in hos mig, det är så kul, särskilt att läsa kommentarerna!

Kram Susanne





5 kommentarer:

Norregård sa...

Hej!!
Gud vad skönt det låter, skulle jag behöva!!
Nu får du hålla kvar känslan länge;o)

Kram till Dig och Snuttan/ Malin

Rosor och Pioner sa...

Det där var inget dumt ställe att tillbringa dagen på. Kan förstå att det var skönt.
Kramen

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig dag!
Ha en underbar dag!
Kram/LenaS

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh nu hitta jag dig igen har gjort uppehåll med bloggandet men börjat igen.

Comwell Varbergs Kurort sa...

Vad roligt, Susanne, att ni njöt och hade en härlig dag hos oss på Varbergs Kurort. Ni är varmt välkomna tilbaka!