torsdag 9 september 2010


Hej hopp!

Jag har ju glömt att berätta för er hur jag hade det på buggen. Det var skit skoj:) Först var det busenkelt, och så skulle man dansa med en partner dessa enkla steg. Dansa var ju inte svårt, men var pinsamt det var. Både hålla i någon man inte känner och titta på honom. Jösses så pinsamt det var!
Sen fick vi då lära oss fler steg, och jag tror jag fick ordning på alla stegen till slut men trodde ett tag att jag aldrig skulle klara det.
Jag ser MYCKET fram emot nästa tisdags kväll:)))

I dag har jag då varit ledig och som tur var var jag pigg som en mört:) Så jag har storstädat övervåningen. Det var väldigt behövligt kan jag säga, inte städat noga sen före sommaren, usch och fy:) Sen hade vi så mycket smuts tvätt så det blev 5 maskiner.
Vädrat och piskat sängkläder , bäddat rent, tror ni jag längtar till sängen eller???

Det finns knappt något mysigare än att krypa ner i renbäddad säng ju.

Sen är jag sån så när jag damm torkar och städar, så ska jag ändra på en massa också. Blir så mycket roligare då:) Tyvärr så tar själva städningen såå mycket längre tid då.


Fixade till en bricka med lite ljus på, dags att tända ljus nu igen ju:)

Nu ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut efter dagens arbeten! Tack snälla för era gulliga kommentarer, jag blir så glad!!

Kram Susanne







3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej vännen!
Har missat lite inlägg hos dig för just nu är det så mycket så jag hinner inte sitta vid datorn så mycket. Din säng ser så inbjudande ut för jag känner som du mig rätt så trött när kvällen kommer.
Ha en bra helg och det där med buggen lät väldigt trevligt!
Kram Raina

Ett Vitare Hem sa...

Åh så kul att buggen var kul och så fint du har, skönt att få städa, gjorde det innan mamsingen kom förra veckan ;o)
Ha riktigt härlig helg!
Kram/LenaS

Rosor och Pioner sa...

Låter "sköj" med buggen. Håller med...vad går upp mot en renbäddad säng, så fint du har.
Trevlig fredag
Kramen