onsdag 1 september 2010


Hejsan!

Tack snälla för era kommentarer, det är så roligt att läsa dom!

Nu är äntligen möblerna färdig målade i mitt "nya" pyssel rum. Tavlan fick ni ju se igår, och här kommer resten av min hörna.


Nu är detta mitt och gubbens rum. Hans stora intresse är gruppen KISS, så jag får stå ut med massa KISS prylar här inne. Här ser ni en bit av hans tavla....hmmmm.....färgerna är bra på den i alla fall *S*


Det blir sån skillnad på tråkiga furu möbler som får lite vit färg på sig!

Jag fick en fråga om vilken färg jag använder. Nu beror detta på vad det är jag målar. Är det möbler så använder jag LADY 40 den torkar snabbt och är dryg. Tyvärr så är den dyr :(
Målar jag andra saker så brukar jag använda vanlig väggfärg, billigare, och avslutar med LADY 40. Det finns säkert både billigare och annan bra färg men jag tycker om denna.



Kram Susanne

















5 kommentarer:

Malin sa...

Hej!

Så mycket fint pyssel du fått i hop. Kul med KIZZ bilden tycker jag. Förstår hur du har det, men på något vis så är det ju roligt när gubbarna är med och tycker också.

Kram Malin

Hanna sa...

så fint det blir.
kram
hanna

Rosor och Pioner sa...

Jätte mysigt ställe att sitta och pyssla på blev det.
Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Vilket fint pysselrum du har, där förstår jag att du trivs att pyssla o greja.....

Ha en Trevlig Torsdag! Höstkramar till dig! Therese

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vad mysigt det blev i ditt pysselrum!

Cool Kisstavla, en sån tror jag säkert min sambo skulle vilja ha oxå, han gillar oxå Kiss! (han såg konserten i Malmö nu i somras:))

Ha det bra,

Kraam Jenny