tisdag 28 september 2010

Mera pyssel....


Hej!

Nu har jag varit och svängt mina lurviga igen, jag menar att jag har buggat:) Lika kul som jag tyckte det var innan och mycket snurrande är det men så fantastiskt skoj!

Många som undrade var det var för textilpenna jag använt. Jag har köpt den från panduro, den heter fabric markers, spetsen ser precis ut som en spritpenna. Den torkar nästan direkt. Jag är väldigt nöjd med den :)

Mer pyssel kommer här, men nu ser jag att bilderna är väldigt gula:((((




Så om ni kan vara snälla och sätta på er lite mer vita ögon så blir dom mer verklighets trogna;) Usch vad jag blev besviken, ja ja dom är i alla fall mycket finare på riktigt!


Ha det nu bäst!

Kram Susanne

5 kommentarer:

Lauras gård sa...

Bilderna är jätte fina, de ska ju vara lite gula för att se gamla ut;) Jag gillar strutarna du har gjort. Vek du tyget dubbelt? Har du haft något i för att de ska bli styva eller bara tyg? Stegen är underbar! Måla den inte, jag tror du ångrar dig senare. Kram Stina

Malin sa...

Hej!

Så mycket roligt pyssel! Kuddarn var ju härliga! Är det mallar från tupperware du andvänt när du målat? Det blev verkligen super fint. Små hjärtan pysslar jag också med nu, mysigt att kunna hänga lite var stans.

Må så gott!

Kram MAlin

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Vad söta tavlor det blev

Unknown sa...

Vad fint du har pysslat!
Sari

Rosor och Pioner sa...

Vad du pysslar och så mycket fint du gör.Sen är jag glad för din skull att du fick tag på din stege till slut. Påminner om min men du har fler trappsteg än mig, fin är den iaf.
Ha en bra kväll-
Kramen