söndag 12 september 2010

Jag är så kär så kär

så jag får inte gjort någonting knappt:) Jag sitter på stolen i köket eller sitter på golvet och bara beundrar skönheten:)
Ja, jag är allt lite knäpp, men det bjuder jag på ;)

Håll i er, här kommer skönheten:)



Är lite skillnad på storleken *S*

Till slut fick jag flyttat rumpan från golvet och fick bakat lite, är ju i samma rum då i alla fall;)

Det var allt från mig idag, har rätt mycket att stå i med nu ju:) Åtminstone att vila ögonen på *S*

Tack för ni tittar in hos mig:) Ni är sååå goa;)

Kram Susanne

7 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Men så sööööööööööööt, vilken lite going förstår att du är kär i det lilla knyttet. Grattis till den lilla valpen.
Kramen

Lauras gård sa...

Men vilken liten goding! Det ser ju ut som en leksakshund. Jag förstår att du inte kan ta ögonen från henne. Går det bra i hop med er andra hund? De äldre hundarna brukar ju vara snälla mot valpar även om de inte alltid är så roade. Klappa henne på lilla mjuka magen från mig! Kram Stina

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilken sötnos bara så söt ♥ Vad duktig du är sm har bakat.Är ju bara så gott med hembaat.Önskar dej en skön kväll och en go start på nya veckan rara du Kram Rita ♥

Norregård sa...

Hej!
Skulle inte få något gjort med en sån sötnos att vila ögonen på,o) Lyckliga du!

KRAM MALIN

Hannis sa...

Åhhh! Förstår att du helst vill sitta där och bara titta på den söta lilla trasselsudden!
Snacka om att se pytteliten ut bredvid er andra hund=))

Mys på/Kram Hannis

Ett Vitare Hem sa...

Men åh vilken liten sötis!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Inte avis alls! *ljuger mig blå*

Njut och ha det gott!
Kramar Mimmi